Asgaard Recruitment havde brug for en ny visuel identitet – noget lettere og friskere med mere mening end det tidligere. Derfor kontaktede de os. Vi lavede et bomærke til deres logo og byggede ud fra den en ny hjemmeside. Den viser deres nordjyske ordentlighed og deres uformelle, lidt krøllede facon. Samtidig sporede vi os ind på, hvem de er, og hvad de laver, så vi kunne skrive alle teksterne. De taler direkte til deres målgruppe og passer til tonen hos Asgaard Recruitment.
Procesmodel
For at vise kunderne, hvordan en rekrutteringsproces foregår hos Asgaard Recruitment var det oplagt at visualisere og forenkle den proces, de i forvejen havde. Derfor lavede vi en ny procesmodel i to udgaver. Én til web, hvor ikonerne er skilt ad, så der blev plads til forklarende tekster om de enkelte trin, og som fungerer responsivt. Én samlet som de kan bruge på salgsmøder mv. og selv forklare nærmere om de forskellige steps.
Fotografering og video
Den rigtige stemning og troværdighed omkring virksomheden og de ansatte er essentiel i al markedsføring, også på hjemmesiden. Derfor tog vi vores udstyr med på besøg hos Asgaard Recruitment for at fotografere og optage video til hjemmesiden. Med de rigtige ansigter på, får de potentielle kunder hurtigt et indtryk af, hvem de kommer til at møde, og covervideoen skaber samtidig liv og dynamik på deres side.
NY HJEMMESIDE?
Tilbuddene er mange
Det med småt kan være rigtig småt
Og så er der det med kemi og mavefornemmelse
Få tjeklisten, så du vælger den rigtige leverandør til din hjemmeside.