Ikke bare én, men hele to farver for 2021:
17-5104 Ultimate Gray
13-0647 Illuminating
Og med det hårde, uforudsigelige 2020 – som indtil videre desværre kun ser ud til at fortsætte – er det bestemt farver, som vi med fordel kan tage til os – som de selv siger (min oversættelse):
”Sammensætningen af en varig Ultimate Gray med den dynamiske gule Illuminating sender et positivt budskab med styrke. Praktisk og klippefast, men på samme tid varm og optimistisk, det er en farvekombination, som giver os modstandskraft og håb. Vi har brug for at føle os opmuntret og opløftet; det er essentielt for vores menneskelige sjæl.”

Vi kommer til at se farverne rundt omkring – ikke i de fysiske butikker for nu, men i webshops. Ofte er det særligt i boligindretningen, at farverne slår igennem, som for eksempel her hvor det gule lyser op på den solide grå. Og det er selvfølgelig oplagt at kigge på accessoires fremfor at udskifte hele møblementet. Der kan både puder, vaser og plakater gøre en forskel.
Gul i markedsføringen?
Det er sjældent, vi selv giver os i kast med gule farver i markedsføringsøjemed – for den røde tråd skal være der, for at dit brand står solidt og troværdigt. Til gengæld kan vi bruge den netop som en accessory. Til at skabe dynamik i en farvepalette, der kunne trænge til liv, og hvor gul selvfølgelig passer til virksomheden og de signaler, de ønsker at sende. Det er altid gennemtænkt, når vi vælger farver.
Hvad siger dine farver om din virksomhed? Vi tager gerne en snak om dit visuelle udtryk, hvis du har brug for sparring eller overvejer nyt. Læs mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med din branding.